سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دوربین مداربسته / اخبار / تجهیزات حفاظتی / نصب دوربین مداربسته

پهنای باند ورودی و خروجی در دستگاه های NVR هایک ویژن چگونه است؟

    نظر

پهنای با ند یا بیت ریت ، یکی از مهمترین مواردیه که در سیستم های مدار بسته تحت شبکه و علی الخصوص در دستگاه NVR باید بهش توجه بشه . در یک تعریف ساده ، پهنای باند ، عرض باندیه که وظیفه ارسال یا دریافت تصاویر مدار بسته را در سیستم تحت شبکه بر عهده داره و واحد پهنای با ند ، مگا بیت بر ثانیه – Mbps هست . دوربین های تحت شبکه هایک ویژن بر اساس کیفیت تصویرشون می تونن پهنای با ند های مختلفی داشته باشن از این رو ، قبل از انتخاب دوربین و دستگاه NVR باید به پهنای با ند اونها توجه داشته باشیم.

. شهرنت فروشگاهی به وسعت شهر شماست. شهرنت در اپلیکیشن شهرنت شما می توانید با تولید محتوا و به ازای لایک و کامنت های دریافتی خود درآمد مستقیم ریالی داشته باشید

پهنای باند ورودی و خروجی در دستگاه های NVR هایک ویژن چگونه است؟

دستگاه NVR هایک ویژن مانند هر دستگاه تحت شبکه ی دیگری ، پهنای با ند ورودی و خروجی مشخصی داره که در برگه مشخصات فنی اون درج شده ، اما بیاین با هم ببینیم که  پهنای با ند ورودی و خروجی دستگاه NVR هایک ویژن چه حقیقتی رو بیان می کنه .

به مجموع پهنای با ند تمامی دوربین هایی که به دستگاه وصل می شن ، اصطلاحا پهنای باند ورودی گفته میشه . بطور مثال اگر پهنای باند یک NVR شانزده کاناله ، 100 مگابیت بر ثانیه باشه ، می شه 16 دوربین تحت شبکه رو به شرطی بهش وصل کرد که پهنای با ند جمع 16 دوربین ، از 100 مگا بیت بر ثانیه بیشتر نباشه . در صورتی که پهنای با ند ورودی NVR ،  رو رعایت نکنیم، تصویر دوربین ها دچار تاخیر خواهند شد یا اینکه تصاویر دوربین های مختلف دچار قطعی و وصلی مکرر می شن از این رو توصیه میشه که پهنای با ند دوربین ها به گونه ای تنظیم بشه ، که مجموع پهنای با ند دوربین ها از پهنای با ند ورودی دستگاه NVR کمتر باشد .

در سوی دیگر ، پهنای با ند خروجی دستگاه NVR رو داریم که نشان دهنده مجموع پهنای با ند تمامی کلاینت هایی هست که به دستگاه متصل میشن و تصاویر رو از بستر شبکه مشاهده می کنن . پهنای با ند خروجی برای مشاهده تصاویر در شبکه داخلی و یا انتقال تصویر دوربین ها در بستر اینترنت مورد استفاده قرار می گیره .


1.      دوربین مداربسته

2.      قیمت دوربین مداربسته

3.      خرید دوربین مداربسته

4.      دوربین مدار بسته

5.      قیمت دوربین مدار بسته

6.      خرید دوربین مدار بسته

7.      نصب دوربین مداربسته

8.      هایک ویژن

9.      دوربین مداربسته هایک ویژن

دوربین مدار بسته هایک ویژن