سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دوربین مداربسته / اخبار / تجهیزات حفاظتی / نصب دوربین مداربسته

تفاوت SEO با CEO چیست؟

    نظر

 

یکی از سوالات بسیار مهم این است که تفاوت بین SEO  با CEO چیست؟ بسیاری از افراد به دلیل شباهت این دو کلمه آن ها را با یکدیگر اشتباه گرفته و فکر می کنند که این دو کلمه با هم ارتباطی دارند، در حالی که این دو کلمه کاملا از هم متفاوت بوده و هر یک معنای خاصی دارند. در این مطلب قصد داریم تا به تفاوت این دو کلمه پرداخته و در رابطه با آن توضیحاتی را به شما ارائه دهیم، پس با ما همراه باشید.

 

سئو چیست

سئو  مختصر شده عبارت بهینه سازی برای موتور جستجو است و به فرآیندهای گفته می شود که برای بهبود رتبه یک وب سایت انجام می شود. فردی که در این زمینه فعالیت دارد سئوکار نامیده می شود. یک فرد سئوکار تمام تلاش خود را می کند تا با استفاده از تکنیک های مختلف به بهبود رتبه وب سایت کمک کرده و کاری کند تا وب سایت مورد نظر به صفحه اول گوگل آمده و رتبه خوبی را به دست بیاورد. این روزها افراد بسیار زیادی در زمینه سئو فعالیت می کنند و همین موضوع باعث شده تا محبوبیت این شغل به طرز چشمگیری افزایش پیدا کند.

 نکته بسیار مهمی که باید بدانید این است که برای فعالیت در زمینه سئو شما نیازی ندارید تا به صورت فیزیکی کار کنید، بلکه تمامی فرآیندهای این کار مجازی بوده و سئو پتانسیل بالایی برای انجام کار به صورت فریلنسری و دورکاری دارد. وضعیت فرآیندهای سئو به نحوی است که شما در هر جایی می توانید اقدام به کسب درآمد کرده و مبالغ بالایی را به دست بیاورید؛ مثلا فرض کنید که اقدام به اجاره ویلا در کردان رنتی جا در یک آخر هفته بهاری کردید و می توانید به راحتی در ویلای خود کارهای سئو چند سایت مختلف را انجام داده و از این راه کسب درآمد کنید، در این حالت هم به تفریح پرداخته اید و هم مسائل کاری خود را به خوبی پیش می برید. برای افرادی که به دنبال یک کار کم ریسک و پر درآمد هستند، فعالیت در زمینه سئو به عنوان یک شغل حرفه ای و محبوب شناخته می شود.

CEO چیست

CEO به معنای مدیر اجرایی یک شرکت است. در واقع مدیر اجرایی به کسی گفته می شود که با توجه به توانایی هایش می تواند استراتژی های مختلف را در شرکت پیاده کرده و اهداف کوتاه مدت و بلند مدت را مشخص کند. می توان مدیر اجرایی را یک پل ارتباطی بین رئیس شرکت و کارمندان در نظر گرفت و اگر یک مدیر اجرایی بتوانند به خوبی فعالیت های خود را انجام دهد، شاهد رشد و ارتقاء شرکت هستیم.


 

برترین مدیران اجرایی کسانی هستند که به صورت کامل در شرکت حضور داشته و بتوانند فعالیت های مختلف و کارهای عملیاتی گوناگونی را به نحو احسن انجام دهند. همان طور که مشاهده می کنید هیچ ارتباطی بین سئو و مدیر اجرایی وجود ندارد و تنها دلیلی که سبب می شود تا بسیاری از افراد این دو کلمه را با یکدیگر اشتباه بگیرند، شباهت بین این دو است. با این حال در این مطلب سعی کرده ایم تا به بررسی هر دو این مفاهیم پرداخته و کمک کنیم تا بتوانید به خوبی تفاوت این دو مفهوم را با یکدیگر درک کنید.

پیشنهاد ما این است که به هیچ عنوان دو کلمه را به دلیل شباهت ظاهری و تلفظی با یکدیگر اشتباه نگیرید و حتما برای آشنایی با یک کلمه آن را در اینترنت سرچ کرده و مطالب مرتبط با آن را مطالعه کنید.